Reklamácie

V prípade poruchy Vašej navigácie prosíme kontaktujte najskôr servisné stredisko konkrétnej značky navigácie. Urýchlite tým celý proces, nakoľko každá z týchto značiek má špecializovanú technicku podporu, ktorá Vám vie najrýchlejšie poradiť s Vašim problémov. Častokrát sa stáva, že problém je možne vyriešiť aj bez reklamácie a navigáciu tým pádom nie je potrebné nikam posielať.
Jednotlivé kontakty podľa značky navigácie.

Poznámka: Reklamované zásielky odoslané na dobierku nebudú akceptované. Vrátia sa späť ako odmietnuté.

Garmin:
Servisné stredisko pre Slovensko
CONAN, s.r.o., Murgašova 18, 010 01 Žilina,
tel: +421 41 700 2900, +421 41 700 2900, -01, -02,
fax: +421 41 763 2616,

servis@garmin.sk
Pred odoslaním do servisu prosím kontaktujte našu hotline linku (je zdarma) 0800 135 000
Ako sprievodný list prosím odošlite stručný popis závady.

Becker:
Servisné stredisko pre Českú republiku a Slovensko
harakka s.r.o.,
Svatoplukova 15
Praha 2 128 00
info@mybecker.cz
Pred odoslaním do servisu prosím kontaktujte hotline linku +420 608 811 625
Ako sprievodný list prosím odošlite stručný popis závady.

TomTom:

navštívte stránku http://cz.support.tomtom.com/app/home
tel: +420 23 90 00 491, +420 23 90 00 491
pondelok - piatok 09:00 - 16:00

Navigon:
Vzhľadom na zmenu stratégie spoločnosti NAVIGON ohľadom distribúcie a servisu, sa spoločnosť NAVIGON rozhodla centralizovať svoje servisné stredisko.
Od dnešného dňa, tj. 21.11.2011 Navigon bude riešiť všetky nové reklamácie spôsobom "Door to door", čiže zákazník si emailom, prípadne telefonicky objedná zvoz reklamácie, následne prístroj bude vyzdvihnutý kuriérom a zaslaný do nemeckého servisu Navigon.
Pre objednávanie reklamácií je zriadený email support.cz@garmin.com, prípadne česká telefonická linka: +420 2 28882061, +420 2 28882061 kde sa dovoláte v pracovných dňoch Po-Pia medzi 10:00 - 18:00 (Cena hovoru spoplatnená ako zahraničný hovor do ČR, v závislosti od cenníka daného operátora).

Dynavix:
Navštívte stránku http://dynavix.sk/sk-technicka-podpora.html
mail na podporu: support@dynavix.cz
 
GoClever:

Husova 2, Jemnice 67531 ,Czech Republic
HOTLINE:
Servis CZ: servis@goclever.cz , +420546606021, +420546606021
Servis SK: servis@goclever.sk , +421220266051, +421220266051

Mio:

Navštívte stránku http://service.mio.com/M0100/MainFrame.aspx?menuid=100101
Opravárenská služba Vám pomôže s riešením problémov. Skôr ako vyplníte Žiadosť o opravu výrobku, premyslite si prosím, či naozaj súvisí Váš problém so skutočnou poruchou prístroja. Najprv preskúmajte na našej stránke záložku Stiahnuť&FAQ, kde nájdete odpovede na najčastejšie otázky. Ak si stále nie ste 100% istý či sa jedná skutočne o závadu, využite našu službu s názvom Otázky a odpovede on-line, prostredníctvom ktorej môžete bezplatne posielať a konzultovať otázky so servisným technikom.

Počas pracovných dní v čase od 9:00 hod. ~ 17:00 hod je tiež dostupný servisný hotline na telefónnom čísle: 0850 269 393

Autorizovaný servis Mio:
VSP DATA a.s.
Nová Rožňavská 3
831 04 Bratislava
mio@vspdata.sk