Najväčší výber GPS navigácii na Slovensku!

Vexilar Sonarphone SP100 Wifi nahadzovací sonar

Vyskúšajte ZDARMA voľne stiahnuteľnú aplikáciu - Wifi dosah neuveriteľných 91,5m, neobmedzený počet rybárov na sonde súčasne, zväčšené sledovanie dna a ovládanie SK, aplikácia zdarma: Google play, App Store. Koniec kompromisov.Vexilar je svetová jednotka.

Dostupnosť: Na sklade

s DPH: 198,00 € bez DPH: 165,00 €
s DPH: 198,00 € bez DPH: 165,00 €

Popis

Detaily

Vysokovýkonný stabilný bezdrôtový WiFi sonar pre váš smartfón alebo tablet s funkciami, ktoré ďaleko presahujú možnosti predošlého modelu. Už v základe nájdeme, meranie teploty vody a automatické prispôsobenie rozsahu hĺbky s hĺbkovým dosahom až 37m. Stabilné wifi pripojenie nahadzovacej sondy s vašim telefónom alebo tabletom a to do vzdialenosti až 91m. Zdarma a voľne stiahnuteľná aplikácia priamo do telefónu alebo tabletu dovoľuje pripojiť k sonde neobmedzený počet užívateľov. Automatické zapnutie vo vode, sonar začne pracovať ihneď po namočení do vody.

Vexilar Sonarphone SP100 Wifi sonar - tablet - smartfon: dosah 91m - hĺbkový dosah 37m>>> wifi sonar ktorý vo všetkom prevyšuje svojích konkurentov
Vexilar - WIFI sonar v realnej praxi


To najlepšie na trhu - 50ročná tradícia, servis, poradenstvo

Funkcie na zväčšenie sledovania dna, uvidíte tak presné detaily čo sa ukrýva pod vodnou hladinou.
Sonar nájde využitie aj na člne a plytčinový alarm vás vždy a včas upozorní na nebezpečne malú hĺbku pod vašou loďou. Hľadáte správne miesto pre váš lov, chodíte často na to iste jazero alebo rieku, nič Vám nebráni k tomu, aby ste si vytvorili vlastnú mapu s podrobným vykreslením vrstevníc a nameraných hĺbok a to jednoducho priamo vo vašom telefóne alebo tablete. Nikdy vám neunikne ryba ktorá sa nachádza v rozsahu sonaru, po zopnutí funkcie alarm rýb, vždy odhalíte to správne miesto pre lov.

Dôvody ku kúpe bezdrôtového WiFi sonaru - VEXILAR SONARPHONE SP100
- Bezdrôtový WiFi sonar
- Stabilné WiFi pripojenie
- Dosah WiFi 91m
- Hĺbkový dosah 37m
- Meranie teploty vody
- Neobmedzený počet užívateľov
- Automatické zapnutie vo vode
- Plytčinový alarm
- Alarm slabej batérie
- Hmotnosť 118g
- Ovládanie v Slovenskom jazyku
- Vode odolné púzdro zdarma

Parametre:
dosah 91m
hĺbkový dosah 37
Hmotnosť 118g

V nasledujúcich riadkoch nájdete občas kladené otázky a odpovede na ne. Zvyčajne sa jedná o inštaláciu aplikácie, wifi spojenie alebo strata signálu, takmer vo všetkých prípadoch treba hľadať riešenie v parametroch alebo nastavení smatfónu.

Otázky y odpovede:
Môj tablet je založený na platforme Android, ale aplikáciu neponúka Google Play a keď sa dostanem do služby Google Play napr. zaslaním linky emailom, objaví sa hlásenie, že zariadenie nie je kompatibilné, existuje nejaký spôsob, ako dostať aplikáciu do svojho zariadenia?

Jediným riešením je stiahnuť súbor aplikácie APK priamo do vášho zariadenia. (aplikácia je v prílohe emailu)
SonarPhone-R2_6-150831.apk
Tento spôsob ale vyžaduje vypnúť blokovanie inštalácie neznámych aplikácií (t.j. takých, ktoré inštalujete mimo obchod Play), ktoré docielite kliknutím na ikonu Nastavenia (Settings) v menu zariadenia, následne zvoľte položku Nastavenia aplikácií (v niektorých zariadeniach tiež označovanú ako Bezpečnosť/Security), kde povoľte inštaláciu z neznámych zdrojov. Po aktivácií sa môže zobraziť upozornenie o hrozbe neznámych aplikácií, ktoré musíte potvrdiť stlačením tlačidla „OK“. Po nainštalovaní sa môže blokácia opäť zapnúť. Ak sú požiadavky na veľkosť vašej obrazovky príliš malé alebo nie sú kompatibilné, aplikácia sa stále nebude otvárať.


Ztratené pripojenie alebo žiadne spojenie.

Prvá vec, ktorú by ste mali urobiť, je presne určiť, odkiaľ tento problém pochádza. Buď sa vaše zariadenie odpojí od zariadenia SonarPhone, pretože nastavenia vo vašom prístroji môžu spôsobiť stratu vášho signálu. Jednoduchý trik na odskúšanie je, prepnúť zariadenie na "Režim lietadla". V nastaveniach systému nájdite "Režim lietadla" a zapnite ho. Teraz prejdite do nastavení wifi a zapnite iba pripojenie k sieti wifi a skúste znovu pripojiť k SonarPhone. Ak všetko funguje bez problémov, môžete bezpečne predpokladať, že problém spočíva v nastaveniach zariadení WiFi / internet. Uistite sa, že vypnete všetky nastavenia wifi alebo internetu, ktoré by mohli narušiť pripojenie k SonarPhone signálu. Pár príkladov toho, čo by ste mali hľadať sú - čokoľvek pripomínajúce "Automaticky vyhľadávať internet" alebo "Pripojiť k najsilnejšej sieti". Uistite sa, že váš Wifi Hotspot je vypnutý, pretože to tiež spôsobí problémy s pripojením.
Ak stále máte problémy po tejto skúške, uistite sa že v oblasti neexistujú žiadne iné wifi signály, ktoré by mohli spôsobiť problém s pripojením. Niektoré zariadenia sa automaticky odpojí od SonarPhone, ak existuje iný zdroj wifi s pripojením na internet v danej oblasti. Ak existujú iné zdroje wifi v oblasti, nastavte tieto siete na "Zabudnúť" v nastaveniach wifi.


Stále strácam svoj WiFi signál

To je veľký problém so systémami iOS, ale môže sa stať u všetkých zariadení. Mnohý používatelia smartfónov alebo tabletov nevedia, že majú spustené aplikácie nad inými aplikáciami. Keď máte spustených veľa aplikácií, často signál WiFi prichádzajúci do zariadenia ho môže zmiasť. Buď zariadenie vypnite a opätovne ho spustite, alebo nájdite spôsob, ako v zariadení vypnúť všetky ostatné aplikácie, ktoré môžu bežať na pozadí.


Stále nemôžem resetovať sonar, čo mám robiť teraz?

Je to veľmi zriedkavé, ale možné,
S napájacím káblom, ktorý je už pripojený k napájaniu alebo portu USB, budete musieť počkať až dve minúty, kým sa zariadenie vypne (zhasne)
Teraz prichádza troška zložitejšia časť ... držte T-POD v ľavej ruke s drážkou nabíjacej zástrčky smerom hore. Teraz vezmite kratšiu zástrčku resetovacieho káblika a pokúste sa ju pomaly pripojiť ..... zasunúvajte ju pomaly sprava doľava až je vytvorený kontakt s kolíkmi .. Cieľom je dosiahnuť pripojenie najvzdialenejšieho - pravého kolíka a stredného kolíka aspoň o sekundu skôr než je pripojený aj tretí, ľavý - k vám najbližší kolík! Akonáhle to urobíte, nechajte zástrčku pripojenú 10 sekúnd, potom ju odpojte.
Musíte počkať, kým sa sonar opäť vypne (svetlo musí zhasnúť)
Teraz zapnite sonar navlhčením kontaktov prstom alebo namočeným servitkom. Heslo bude 12345678
Pred spustením aplikácie budete musieť určite zvoliť možnosť "MASTER" a toto heslo bude opäť 12345678


Nemôžem sa pripojiť, Zrušil signál alebo zariadenie hovorí, že nie je "WiFi pripojenie k internetu"

Ide o problém s telefónom alebo tabletom spoločnosti Samsung, prejdite na nastavenia WiFi a nižšie uvedené funkcie:
"Kontrola internetovej služby" - ak je prítomná, uistite sa, že toto nastavenie nie je začiarknuté. Ak je toto začiarknuté, pokúste sa overiť, či má prístupový bod pripojenie na internet. Keďže SonarPhone Wi-Fi nemá internet, výsledkom je chyba. Napríklad zariadenie: Samsung S3, S4.
"Automatický sieťový prepínač" - ak je prítomný, skúste toto nastavenie vypnúť. Ak je toto nastavenie povolené, vyzve zariadenie na automatické prepnutie na sieť Wi-Fi s pripojením na internet. Keďže sieť Wi-Fi SonarPhone nemá internet, prepne sa na inú sieť Wi-Fi. Napíklad prístroj: Samsung Poznámka 3.
"Smart režim" - Toto by malo byť vypnuté. Po zapnutí prístroja vypne pripojenie aplikácie SonarPhone App, ak je v dosahu obľúbenejšej siete, ako napríklad domácej alebo kancelárskej siete. Napríklad prístroj: Samsung Galaxy S4.
"Vyhnite sa slabému spojeniu" - Ak je prítomné, skontrolujte, či je toto nastavenie začiarknuté. Napríklad prístroj: Nexus 5.
Automatické pripojenie - toto nastavenie umožňuje, aby sa telefón automaticky pripojil k známym sieťam Wi-Fi. Ak je prítomný, skúste to vypnúť. Napríklad zariadenie: Samsung Galaxy S3.
"Sprint Connections Optimizer" - táto možnosť je iba na telefónoch Sprint. Ak je prítomný, skúste to vypnúť. Toto nastavenie si vyžaduje automatické pripojenie k prehliadaniu Wi-Fi 4G na malom počte miest v sieti Sprint. Môžete to nájsť v časti Nastavenia> Ďalšie nastavenia> Mobilné siete> Optimalizácia pripojení> Zrušte začiarknutie políčka "Sprint Connections Optimizer".


Bude môj sonar pracovať v morskej vode?

Všetky systémy SonarPhone sú navrhnuté pre používanie v slaných vodách s najlepšími nerezovými komponentmi. Môže sa však vyskytnúť aj slabý náznak hrdz a elektrolýza, najmä ak je sonar nabíjaný ak je stále vlhký, preto prosím po každom použití umyte sonar v sladkej vode a úplne vysušte predtým, ako sa ho pokúsite nabíjať.


Moje nabíjacie kontakty začínajú hrdzavieť!

Je to dôsledok elektrolýzy, keď pri nabíjaní nie sú terminály suché. Odporúčame vám použiť vatovú tyčinku a WD-40 na vysušenie kontaktov a ich ochranu voči korózii.

Bezdrôtový WiFi sonar Wexilar s ovládaním v slovenskom jazyku - NAHOĎ – TROLUJ – ZAVÁŽAJ a pri zakúpení ti ako darček dáme špeciálne vode odolné puzdro na telefón zdarma!

Parametre

Parametre

Výrobca Vexilar

Obsah balenia

Obsah balenia

- Nahadzovací sonar Vexilar 1ks
- Vode odolné púzdro na telefón