Najväčší výber produktov s GPS na Slovensku!

Reklamácie

V prípade poruchy Vašej navigácie prosíme kontaktujte najskôr servisné stredisko konkrétnej značky navigácie. Urýchlite tým celý proces, nakoľko každá z týchto značiek má špecializovanú technicku podporu, ktorá Vám vie najrýchlejšie poradiť s Vašim problémov. Častokrát sa stáva, že problém je možne vyriešiť aj bez reklamácie a navigáciu tým pádom nie je potrebné nikam posielať.
Jednotlivé kontakty podľa značky navigácie.

Poznámka: Reklamované zásielky odoslané na dobierku nebudú akceptované. Vrátia sa späť ako odmietnuté.

Garmin:
Servisné stredisko pre Slovensko
CONAN, s.r.o., Murgašova 18, 010 01 Žilina,
tel: +421 41 700 2900, +421 41 700 2900, -01, -02,
fax: +421 41 763 2616,

servis@garmin.sk
Pred odoslaním do servisu prosím kontaktujte hotline linku 0800 135000 (je zdarma)
Ako sprievodný list prosím odošlite stručný popis závady.

Becker:
Servisné stredisko pre Českú republiku a Slovensko
harakka s.r.o.,
Svatoplukova 15
Praha 2 128 00
info@mybecker.cz
Pred odoslaním do servisu prosím kontaktujte hotline linku +420 608 811 625
Ako sprievodný list prosím odošlite stručný popis závady.

TomTom:

navštívte stránku https://cz.support.tomtom.com/app/contact
tel: +420 23 90 00 491
pondelok - piatok 09:00 - 16:00

Dynavix:
Navštívte stránku http://dynavix.cz/cs/podpora
mail na podporu: support@dynavix.cz
 
GoClever:

Husova 2, Jemnice 67531 ,Czech Republic
HOTLINE:
Servis CZ: servis@goclever.cz , +420546606021
Servis SK: servis@goclever.sk , +421220266051

Mio:

Navštívte stránku https://eu.mio.com/cs_cz/kontaktujte-nas.htm
Opravárenská služba Vám pomôže s riešením problémov. Skôr ako vyplníte Žiadosť o opravu výrobku, premyslite si prosím, či naozaj súvisí Váš problém so skutočnou poruchou prístroja. Najprv preskúmajte na našej stránke záložku Stiahnuť&FAQ, kde nájdete odpovede na najčastejšie otázky. Ak si stále nie ste 100% istý či sa jedná skutočne o závadu, využite našu službu s názvom Otázky a odpovede on-line, prostredníctvom ktorej môžete bezplatne posielať a konzultovať otázky so servisným technikom.

Počas pracovných dní v čase od 9:00 hod. ~ 17:00 hod je tiež dostupný servisný hotline na telefónnom čísle: 0850 269 393

Autorizovaný servis Mio:
VSP DATA a.s.
Nová Rožňavská 3
831 04 Bratislava
mio@vspdata.sk